Thursday, December 2, 2010

Ghost Town

Hayalet Kasaba
{}
{}
Daniele Del Nero's project "After Effects"; model houses made of black paper, covered with flour and left to go moldy. Hello ghost town! I might have a few similar experiments of my own going on in my fridge, but I doubt they are this pretty.
{}
Daniele Del Nero, siyah karton ev modellerini unla kaplamış ve küflenmeye terketmiş. Hayalet kasabaya hoşgeldiniz! Benim de buzdolabımda devam eden benzer deneylerim var galiba (bakmaya korkuyorum) ama bu kadar güzel gözüktüklerinden şüpheliyim.
{}
 {}
 {}
{}
via Man Make Home

7 comments:

Hich said...

çok güzelmiş... böyle şeyler gördükçe hiç kafam çalışmıyo benim die üzüntülere gark oluyorum. Blogun da çok güzelmiş... hemen izlemece.

Alexandra said...

that's mold ? it's incredible !

alexandra @
shoependant.blogspot.com

frambuazlı ruh pastasıyım said...

bizim de balkonda temizlenmeyi bekleyen bir corba tenceremiz var ama hayaletli evlerden cok daha urkunc gorunuyor:P

Meyvelitepe said...

Buraya bakarken bunların alelade karton evler olarak görünmüş olsalardı ne hissettireceklerini düşündüm. Bu karton evlerin yaşayan, canlı bir formla kaplı olmaları bakışımızı nasıl da değiştiriyor, küfü sevmesek bile.
Yine de evinde bir "hayalet buzdolabı"nın aynı hoş duyguları uyandıracağından kuşkuluyum:)

elissa @ faucethead said...

that is fascinating and beautiful all at the same time.

alis said...

Hich - Teşekkür ederim. Ben de şaşırıyorum insanların neler neler yaptığına. Yaratıcılık iş bitiricilikle birleşince daha bir başka oluyor.

Alexandra - A very creative experiment, isn't it?

frambuazlı ruh pastasıyım - Daha fazla bekletme bence, yatağın altındaki canavar gibi insanda sürekli bir huzursuzluk yaratıyor böyle şeyler :)

Meyvelitepe - O buzdolabında yaratılışın daha ne evreleri var. O dünyayı keşfetmeye korkuyorum da o yüzden ellemiyorum :)

elissa - I agree, the dark photography helps too!

Furniture Rumah Terbaru said...

Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi