Sunday, December 12, 2010

Christmas Spirit

Noel Ruhu
{}
{}
Don't worry, it's not the kind of Christmas spirit that will come to you in midnight for a tour through time. This one is acquired by decoration. I just love the laid back decorations in this house. Nothing over the top, everything is warm and simple. Mixing some blue into the usual mix of red & green looks beautiful.
{}
Merak etmeyin, bu gece yarısı gelip sizi geçmişte, gelecekte gezdirecek bir ruh değil. Süslemeyle geliyor bu ruh. Bu evdeki süslemelerin gösterişsiz sıcaklığını çok sevdim. Oturduğum binada kaloriferlerin gece kapatılması ile soğuktan moraran parmak uçlarıma rağmen içim ısındı. Klasik kırmızı & yeşil ikilisine maviyi de katmış olmaları çok hoş.
{}
{}
I'm pretty sure the straw goat thing is from Ikea. They also had them in tiny sizes.
{}
Şu samandan yapılmış keçiyi Ikea'da görmüştüm. Minik minik versiyonları da vardı.
{}
{}
Hanging pineapples, hyacinths and an ivy wreath.
{}
Asılmış ananas ve sümbüller, sarmaşıktan yapılmış bir çelenk.
{}
{}
Continuing the blue-green-red theme with these hyacinths in tin pots decorated with moss and lovely gingham ribbons. I love moss so much, I wish I could have my floors carpeted with it.
{}
Mavi-kırmızı-yeşil teması, yosun ve güzel pötikare kurdelalar ile süslenmiş konserve kutusundan bozma saksılar ile devam ettirilmiş. Şu yosunlara bayılıyorum, elimde olsa halı niyetine evimin yerlerini yosunla kaplardım.
{}
All photos by Peter Carlsson for Hus&Hem.

13 comments:

3 Button Fitted Mens Suits said...

same here...I alwasy keep on decorating my living room with Christmas decor and putting a life sized Santa outside my house.

beste said...

o yosunlara bende bayiliyorum zamaninda yetistirmeye bile calismistim:) Cok guzel secimler ic acisi, mutluluk ve nese verici. Gitmesin hep kaldin bu noel ruhu:)

Zeynep'in Evi said...

nekadr güzel şu son fotoğraf..

Anonymous said...

Noeal ruhu diyince gülüyor millet bana .Olmaz olurmu hiç ben evimde dün öyle bi hissettim ki mis mis.Yanan mumlar ,fransa'dan gelen mum üstünde kokutulan tarçın portakal kokulu esanslar,jingle bell müzikleri ve dahası....

Ova (Excuse My Reading) said...

bloguna girdigimde, kenardaki "a bad day in london.." diye baslayan badge'i görünce gözlerim doluyor alis :((

şimdi xmas ruhu sarmıştır orada her yanı.. çok özledim çook!

Mela said...

Little plants in sauce boxes are so cute :-P

Ana Paula said...

Lovely decorations. Merry Christmas!

Lila said...

I love the Hyacinths in the tins! Such a cute idea and totally unique!
xoxo
Lila Ferraro

marion said...

i love your blog. I like Decoration,there are many good ideas so original in your blog, i love "La mode" and your country!
kiss from France
Maryyon from Bodrum Express blog

alis said...

Beste - Çok güzeller ya, kadife gibiler. "Çalışmıştım"dan sonucun çok da başarılı olmadığını anlıyorum, doğru mu?

zeynep - DÜmdüz konserve kutusuna ekseler bu kadar güzel olmayacaktı belki, yosun ve kurdela ile yaratıcılıklarını konuşturmuşlar:)

Ashley - Yılbaşını umursamayanların sendeki ruhu öldürmesine izin verme, bana biraz öyle oldu, yılbaşı namına yaptığım tek şey şu post'ları hazırlamak maalesef.

Merope - Deme öyle, ben de adeta beynimden Londra imajlarını blokladım, düşünmeyi kendime yasak ettim. Vallahi fena oluyorum.

alis said...

Salinha - Merry Christmas to you too!

Mela, Lila - I loved that idea too!

marion - You are so sweet, thank you!

beste said...

hahaha evet Istanbul'daydi deneelerim hep kuruttum zavalli yosunlari ancak Normandiya yosun cenneti kendiliginden her yerdeler:)

Furniture Rumah Terbaru said...

Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi