Sunday, April 17, 2011

Chalk

Tebeşir


The pastel blue, yellow and green in Rachel Whiting's photographs are so cheerful. I think chalk tones fit the spring mood perfectly, though I'm stuck on the couch with a blanket as I'm down with the flu. Thankfully I have Mildred Pierce and The Borgias to keep me company. Gotta love a good period show with film actors in it! I highly recommend both!

Rachel Whiting'in fotoğraflarındaki pastel mavi, sarı ve yeşil nasıl da neşeli bir görüntü oluşturmuş. Tebeşir renkleri bahar aylarının ruh halini çok iyi yansıtıyor bence. Gerçi ben bahardan mahrum olarak üzerimde bir battaniye ile kanepemde mahsur vaziyetteyim, grip beni fena vurdu. Neyse ki bana eşlik edecek Mildred Pierce ve The Borgias var. Sinema oyuncularının rol aldığı dönem dizileri çok tatmin edici oluyor, ikisini de şiddetle tavsiye ediyorum.


Why aren't there pegboards on every wall? They are so functional.


The half and half painted wall is gorgeous and the rug looks great with it. I love everything about this picture.

Yarı yarıya boyanmış duvar çok güzel, mavi kilimin uyumu da çok hoş. Bu fotoğraftaki herşeyi sevdim.


This reminds me of the house Sophie Dahl's cooking show; "The Delicious Miss Dahl" was filmed. By the way, I have tried a few of her recipes and they turned out divine.

Bu bahçe bana Sophie Dahl'ın BBC'deki yemek programının çekildiği evi çağrıştırdı. Bu arada "The Delicious Miss Dahl"dan denediğim birkaç tarif muhteşem sonuç verdi.

All photographs by Rachel Whiting.

3 comments:

Meyvelitepe said...

"Pegboard"lara ya da (askı tahtası, peg rafı da deniyormuş) bayılıyorum, ama üzerine asılacakların bu kadar estetik görünmeme olasılığını gözardı edemiyorum.
İki sandalyeli fotoğraftan esinlenerek bir hikaye yazılabilir, çok hoş.
Bahçe fotoğrafı ise yeni bir akım yaratmama neden oldu, adını da "voluntary untidiness" (gönüllü düzensizlik) koydum, dikkat bu ismin hakları saklıdır:))
Renkler şeker gibi, keşke mevsimlere göre duvar renklerimizi değiştirmek kolay olsaydı.

Tea Party said...

Hi... that was great stuff.. I really like reading on this subject Could you tell me more on that... I love to explore

Affordable Insurance said...

I love the colours!