Friday, January 13, 2012

Pared Down Luxury

Odun


What a beautiful kitchen! The walpaper, log stools, plant in burlap, and the side of the kitchen island painted black all look really nice.

Ne hoş bir mutfak bu! Duvarkağıdı, odun tabureler, çuvala ekilmiş bitki, adanın bir yüzeyinin siyaha boyanmış oluşu... Facebook'ta bir arkadaş Mudo'da indirimde 475 liradan 380 liraya inen odunu paylaşmış. Çok güldüm, o odun satılır mı satılmaz mı, satılmaz ise çalışanlardan biri mi alır, bağışlanır mı yoksa bazı firmaların yaptığı üzere yakılır mı çok merak ediyorum. Hatta itiraf ediyorum, odunun linkini paylaşma arzum bu yazıyı hazırlamamda büyük bir etken oldu.


The wallpaper extends to the dining area. The chairs are in a beautiful, olive oil green, which is one of my favorite colors at the moment.

Mutfakta başlayan duvarkağıdı, yemek alanında devam ediyor. Sandalyelerin sızma zeytin yağına yakın tonu bu aralar en favori renklerimden.


I think the walls are a great color for a bathroom. The shower has a curtain instead of a cabin and the sink is tiny but thanks to that color it all looks somewhat plush.

Bence duvarların rengi bir banyo için ideal bir renk. Bu renk bildiğimiz düzayak, perdeli bir duş ve ufacık bir lavaboya rağmen banyoyu konforlu göstermeyi başarmış.

The living room area. From what I can make out of the photos, it is an open space that includes the kitchen, the dining area and the living area. Seeing that the wallpaper in the kitchen and dining area makes even more sense, it would create visual seperation.
Oturma alanı. Fotoğraflardan çıkarabildiğim kadarıyla anlıyorum ki bu ev mutfağı, yemek alanını ve oturma bölümünü barındıran açık bir alandan oluşuyor. Mutfak ve yemek bölümündeki duvarkağıdı farklı bölümleri görsel olarak ayırma amaçlı kullanılmış demek ki.

Photos: Kristian Septimius Krogh for Bolig.

9 comments:

Anonymous said...

yok artık. çok güzel. burada atan kalpler var; öyle mi..?

cafenoHut said...

O bar tabureleri ne hoş olmuş öyle.. Ne harika bir fikir..

Arzu Pınar said...

selam. cok guzel bir blog.once yabanci diye geziyordum, turkceler dikkatimi cekti. link te verdim. sevgiler,

Anonymous said...

Ben duş perdelerini hala çok seviyorum, hanzo muyum? Bir de kızım, senin blogun benim gözümü gönlümü açıyor yaa. Ne zevkli insansın, Alis.

alis said...

cacophonie - Sıcacık, hoş bir ev değil mi? Senin de beğendiğine sevindim :)

cafenoHut - Aman Mudo'dan alma da :) Baltalar elimizde, uzun ip belimizde :)

Arzu - Teşekkür ederim, ben de Usta Giremez'i zaten uzun zamandır RSS'ten takip ediyordum :)

Müge - Teşekkür ederim, görevimiz :) Duş perdeleri hoş görünebiliyor, ben özellikle o ayaklı küvetlerin üzerine oval perde borusuna takılanları beğeniyorum (linksiz olur mu hiç: http://tinyurl.com/7ujh6j2 ), ama insanın çıplak vücuduna soğuk ve ıslak duş perdesinin değmesi insanı yaşamdan soğutur be. Bir de illa uçları küflenir bir süre sonra...

art nouveau said...

I have a great respect for industrial designers!!I love industrial design..Great post by the way!Take care my turkish blogger friend!♥
Your newest follower!

cafenoHut said...

:) yok nedense direk ormana gitmeyi düşündüm bende, sanki her fırsatta gidip ağaç kesermişim gibi:))

Anonymous said...

see your blgger i feed up,and fun you....!!chhat with you.or contuck.any option.would you like.

Anonymous said...

ranaakaki21@gmail.com