Sunday, December 23, 2007

Merry Christmas! Mutlu Bayramlar!

Yay! I'm thrilled to see that one of my favorite blogs, Desire to Inspire, has featured my blog as a good holiday read! Lots of thanks and love, and merry Christmas!

En sevdiğim bloglardan Desire to Inspire, benim blog'umu tatilde okunacaklar listesine dahil etmiş, çok sevindim! Benim için bayram içinde bayram oldu, umarım herkesin bayramı benimki gibi güzel sürprizlerle dolu olur!





Burada Noel'in ışıltısını tam anlamıyla yaşayamıyoruz ama yılbaşından önce hala yapmadıysanız birkaç küçük dokunuşla evinizi yeni yıl havasına sokun. Dallarına kırmızı kurdelalar bağlanmış sade bir ağaç, kanepenizin üzerine bırakacağınız sıcacık kırmızı ekose bir battaniye, pencerelerinizdeki storların uçlarına bağlayacağınız birer kırmızı ağaç süsü, yılbaşı zamanı sokaklarda satılan minik kırmızı meyveli dikenler ve mumlarla, ya da büyük bir çanağın içine yerleştireceğiniz kozalaklar, çam iğneleri ve parlak yılbaşı süsleri ile yapacağınız basit aranjmanlarla yılbaşı ruhunu evinize taşıyabilirsiniz.

Tabiiki evi saran mis gibi kurabiye kokuları kadar insanı yılbaşı moduna sokacak birşey yoktur. Çam ağacı, yıldız, kalp şeklinde tarçınlı kurabiyeler yapmaya ne dersiniz? Ben yaptım, evim günlerce enfes tarçın koktu, tarifi burada.

Images: Country Living

1 comment:

blah said...

Good on you girl - you deserve a mention!!! I think your blog is lovely:-)